Categories ,

JUSTSEVEN, un brand cu abilități de părinte

Descrierea brandului

JUSTSEVEN este un brand nou cu o arhitectură de tip „girată”, unic importator în România pentru câteva branduri internaționale (Gasteiner, Barbera, SCI-MX) și devenit părinte a altor branduri, românești (Hotel Bucovina, Restaurant Bucovina, Bucovina Business Center, Kaffeehaus ș.a.).

Simbolistică

Identitatea vizuală este construită pornind de la numele de brand, în care întâlnim elemente clar vizibile (just, ”just” din engleză și ”seven” tot din engleză) care evidențiază obiectivele firmei și personalitatea propietarului.
Astfel că prin structură, simbol, formă și font, transmitem că brandul este puternic, modern și stabil, fiind completat de atribute ca dreptate și corectitudine.

De cele mai multe ori, în spatele unei identități vizuale stau ascunse foarte multe detalii, însă unele, probabil nu vor fi făcute publice niciodată.

Stilul fiecărui material este subordonat identității generale a brandului.

Share