Categories ,

Happy Learning

Descrierea brandului

Happy Learning promite o senzație mai rar întâlnită, aceea de a învăța cu zâmbetul pe buze. Și nu orice și nu oricum. Învățarea limbii engleze este acum mult mai accesibilă copiilor apelând la învățarea prin joc, muzică și mișcare.

Identitate verbală

Pornind de la domeniul de activitate și corelat cu senzația pe care și-o doresc cei mici pentru a învăța și pe care ne-o dorim chiar și noi, cei mari, aceea de a învăța cu drag și alături de o cercetare amănunțită, considerăm că numele ales este cel mai reprezentativ.
Identitatea verbală beneficiază de o construție ce permite publicului larg să înțeleagă emoția propusă spre comunicare, ea fiind una nouă, care poate atrage atenția oricui.

Identitate vizuală

Este foarte important impactul logo-ului asupra publicului, de aceea am ales ca primă acțiune, să înfățișăm senzația pe care brandul o promite copiilor și anume zâmbetul.

Share