Categories ,

Verde la călătorii

Descrierea brandului

busonline.ro este brandul ce și-a propus să aducă în România un aer european în ceea ce privește serviciul de transportul rutier de persoane, prin crearea unui sistem online de vânzări bilete de călătorie ce adună mai toate companiile de transport persoane, astfel încât organizarea transportului să fie una accesibilă și comună pentru călători și transportatori.

Simbolistică

Identitatea vizuală a fost construită pentru a transmite ideea de mișcare, organizată și eficientă, iar fontul realizat la scrierea numelui de brand poate cu ușurință aduce caracteristici brandului, ca fiind stabil, sigur, statornic și chiar fiabil prin înclinația fontului.

busonline.ro – ”Verde la călătorii”
Sloganul prezintă filosofia strategiii de dezvoltare a companiei prin care se dorește creșterea ratei de utilizare a transportului în comun având ca rezultat reducerea utilizării mașinii personale pentru călătoriile pe distanțe lungi și implicit reducerea poluării.

Toată construcția transmite „verde în față” ideea pe care este contruită afacerea, unul din motive fiind transparența serviciului promovat, fapt pentru care s-au folosit și forme rotunde, acestea fiind foarte receptive pentru public.

Share